SURT UTE, MEGAKOS INNE!

 

God kveld alle sammen ^^ Har ringeklokka deres gått varm eller holder alle de halloween kledde ungene seg inne i regnet ? Her har det vært noen puljer, men ikke så mange som man kanskje skulle tro 🙂 Kjempe søte små! Men har jeg lov å si at jeg dessverre er litt overrasket over hvor få barn som faktisk takker for godteriet de får når de spør etter knask eller knep :O ?

 

 

 

 

I dag har vi hatt en skikkelig kosedag inne! Ute har det vært surt og rufsete å bare blitt verre utover dagen.. Planen var egentlig å ta en tidlig tur ut likevel å gå i åpen barnehage 🙂 Vognen var i garasjen og jeg klarte ikke å lete frem ekstra nøkkelen, så det ble lite med tur på oss i dag. Vi har sunget, og lekt med sikkert alle lekene i huset, på alle gulvflatene i huset, å jeg har dilla litt med mitt mellom lurene som jeg pleier om vi er hjemme.

 


 

 

 

// Vimpler og sengtøy laga selv // Bok fra godboken // Kurvkiste fra IKEA // Stol fra Lodge Living // Pute fra Lexington //

 

 

Med litt inspirasjon fra et ryddig barnerom, og et lite vink fra oss tar jeg snart kveld 🙂 Både PB og jeg har hatt helt fri fra gang prosjektet i dag, å sett frikjent mens jeg har mekka sammen noe småtteri til barneselskapet førstkommende lørdag ^^ Nå kjenner jeg meg rimelig klar for loppekassa, å gleder meg til en god natt med søvn! I morgen er planen åpen barnehage, å et res i gangen til kvelds.

God natt kjære lesere! Måtte dere få en skikkelig god en <3

 

-> Følg gjerne bloggen min på facebook, for inspirasjon og tips til hus og hjem 🙂 <-

 

#interiør #hus #hjem #barn #baby #barnerom

2 kommentarer

Siste innlegg