JULEFORBEREDELSER!

God lørdagskveld! Litt senere innlegg en jeg hadde tenkt men bedre sent en aldri…. Vi har vært på besøksrunde i dag å kost oss masse hele dagen! I kveld har jeg og PB dilla på hver for oss, da han har vært i garasjen å malt å jeg har pakka inn julegaver og laga litt dekorasjoner nå til advent. Tenk at vi allerede skal tenne det første lyset i morgen!!

 

 

Med selvhenta mose og kongler fra skogen, svibler fra mestergrønn og bling fra florriss, fikk jeg dulla det til ^^ Stjerne bretta er forresten fra doktor lykke. Jeg storkoser meg når jeg holder på med ting som dette, å drømmer meg helt bort! Skikkelig kos, å virkelig avslappende for sjel og sinn. Den ene av stjernene tenkte jeg å gi i gave til noen, som en liten ekstra oppmerksomhet forde de er med på å gjøre hverdagen vår helt fantastisk! ^^

Hvordan har dagen deres vært? Er dere godt i gang med juleforberedelsene eller ?  Vi skrives folkens, å dere skal snart på se hvordan jeg har pynta til jul her hjemme 🙂 God natt, kjære snille lesere <3

#jul #interiør #detaljer #svibel #blomst #plante #hus #hjem 

4 kommentarer

Siste innlegg