1. ADVENT

 


 

Det aller første lyset er tent, å vi er i gang med juletiden for alvor <3

 

 

Årets adventstake er natur inspirert, å et av resultata fra kvelden min i går. Treet har allerede fått masse glitrende kuler, å jule detaljer er ellers på plass rundt om kring. Jeg har også begynt å ta frem litt rødt i år, som dere skal få se mer av etterhvert. Kanskje juletreet skal få seg noen røde kuler også ? ^^

Stjernebrettene er fra de som tidligere het “doktor lykke”. Vet at Riviera Maison har lignende. Her har jeg lagt gladplast i bunn og fylt i med litt jord, mose, kvister, kongler og litt bling. Glitter er dryssa over, men dette viser dessverre dårlig på bildene. Veldig fornøyd, å ekstra gøy er det å lage slike ting selv ^^ I år hadde jeg null peiling, å prøvde flere forskjellige ting før jeg falt pladask og landa på denne. 

 

 

 

 

 


 

Hvor henter dere inspirasjon til advent staken deres fra? ^^ Tenk at pynten ofte gjerne finnes rett utenfor døren ! 😀 

Videre i kveld skal jeg drømme meg bort i juleinspirasjon, å synke godt ned i putene i sofaen. Med farmen på skjermen, levende lys, ukten av mandarin og en samboer på ipaden i andre sofahjørnet, kunne jeg ikke hatt det bedre akkurat nå <3 Ha en magisk kveld videre kjære snille lesere, å en god ny uke ønskes for morgendagen ^^ 

 

Så tenner vi et lys i kveld, vi tenner det for glede.. Det står og skinner for seg selv, og oss som er til stede..

 

–> Ta gjerne en tur å titt på facebook siden *Hageglade på facebook*!! Der henter jeg mye inspirasjon og tips 🙂 <–

 

 

– Følg gjerne bloggen på facebook for mer inspirasjon og tips <3 –

 

#advent #interiør #jul #rivieramaison #hus #hjem #diy

 

4 kommentarer

Siste innlegg