GJENBRUK FRA ADVENT TIL BILLIG NYTTÅRSPYNT!

Før man handler inn til et festbord er det som andre ting alltid lurt å tenke om man har noe man kan bruke hjemme fra før.. Selvom julen hos oss varer til 1. nyttårsdag, fikk jeg en ide om å bruke pynten på advent staken til noe som kunne stå litt lengre, og som kunne pryde bordet til nyttårsaften! Her har jeg kun kjøpt sviblene, som kosta meg 10 kr pr stk! ^^

 

 

 

Slik så staken ut :

 

 

Alt av mose, kongler og kvister er funnet ute. Bling, glitter og små skåler har jeg hatt frafør, og ble kjøpt i fjor. Den grønne mosen var blitt veldig tørr, men for at den ikke skulle bli helt knuskete å gå opp i støv, spraya jeg bittelitt vann på. Da ble den helt fersk og fin igjen å enklere å jobbe med. Dette før jeg putta det rundt sviblene, da jeg er livredd for å få mye vann på løkene slik at stilkene blir skyhøye og stygge.

 

 

Jeg begynte i kveld å pynte bordet til lørdag, men er ikke ferdig. Litt usikker på konfettien, men samtidig må et nyttårsbord for meg ha masse glitter å stæsj! Vi sparer ikke på kruttet på nyttår, verken det som kan være innendørs, eller det som kun skal holdes utendørs ^^ Dere skal få se alle detaljer fra det nyttårs pynta bordet vårt i morgen 😀 Jeg sliter litt med mageproblemer for tiden, som ødelegger litt for meg i hverdagen. Da er det lurt å bruke litt ekstra god tid for å rekke over å gjøre det beste utav det. 

 

 

Nå skal jeg straks hoppe i loppekassa, men først noe få detaljer til… God natt alle sammen 🙂 <3

-> Følg gjerne bloggen min på facebook ved å klikke på denne linken, for tips og inspirasjon fra hjemmet vårt 🙂 <-

3 kommentarer

Siste innlegg