PYNTET OG KLART TIL NYTTÅRS FEST!

Nyttårsbordet er dekket og vi er klare til å ta i mot 2017, og si farvel til et spennende år 2016 her i Kvitlyngveien. I anledninger som dette sparer man ikke på kruttet, å i år føler jeg meg ekstra fornøyd med det dekka bordet 😀 

 

 

 

 

For dere som ikke så innlegget jeg la ut i går, brukte jeg mose og pynt fra advent staken min til å lage små svibel dekorasjoner av. På dette bordet har jeg kun kjøpt svibler, servietter og roser til anledningen og ellers funnet dill og dall hjemme. Litt kuler fra juletre, kongler og kvister henta ute, og bånd til å pakke inn presanger med egner seg vel så godt til et festbord ^^ 

 

 

 

 


 

 

 

 

Serviettene her er bare geniale!!! Dere lurer kanskje på hvordan er bretta…? Sannheten er bare helt fantastisk, da disse er kjøpt ferdig bretta på Europris! Jeg elsker å ordne ting selv, men akkurat servietter får jeg aldri så godt til å ender alltid med noe enkelt og kjedelig når det gjelder dette. Disse falt jeg pladask for med en gang, å har virkelig troa på at det vil komme enda mer av dette og kanskje flere varianter, da jeg er sikker på at de vil slå an!!! Ikke var de noe dyre, å de kom i pakker på 12. Når noen skaffer seg robotstøvsugere, ja da kan jammen jeg kjøpe meg ferdig bretta servietter ^^ Thihi..

 

 

Nå gleder jeg meg masse til gjestene kommer ^^ Vi får besøk av broren til PB og fruen, + et vennepar med en liten baby 🙂 Spill og pakkelek står på programmet, å jeg tenker det blir en kveld med mye latter og moro. Fuktige nyttårs feiringer hvor du starter det nye året med skallebank og bøtte ved senga, og egentlig ønsker deg tilbake til det forrige så snart du står opp i det nye, er ikke noe jeg savner å gla jeg er ferdig med! 🙂 Nå er det familietid og kos som gjelder, å jeg elsker det !! 😀

 

 

Ha en deilig “lille nyttårs aften” kjære lesere, å nyt morgendagen ekstra godt! Snart er året over, å i horisonten skimtes et nytt og flott! <3

-> Du er velkommen til å følge bloggen min på facebook, for tips og inspirasjon fra hjemmet vårt, HER <-
 

#dekorering #blomster #borddekking #hobby #interiør #hjem #stue #spisestue
 

 

 

 

1 kommentar

Siste innlegg