TITTEI FRA SYKEHUSET!

Plutselig bare ballet ting på seg.. Mageproblemene har bare blitt verre, å i går bar det inn til sykehuset med ambulanse fra legekontoret.. Morfin hjalp ikke på smertene, så det sier vel sitt. Vi fikk likevel roa dem ned utover kvelden på sykehuset.

Siden jeg vet jeg går rundt med betennelse i tarmen, å allerede er til utredning for dette trodde jeg at det hadde noe med det å gjøre.. Men så viste det seg at flere ting peka i retning nyrestein i stedet. Barnet ble nøye målt og følgt med på, å her er alt som det skal heldigvis 🙂 Det er det aller viktigste !!

Som sakt blir ting veldig begrenset i forhold til både smertestillende og diverse undersøkelser på grunn av graviditeten. Jeg fikk tatt en UL i dag i steden for CT, for å finne ut mer om en eventuell nyresten. En stor sten ble funnet, men til min store skuffelse viste den seg å ligge på et sted som ikke ville å gi noe skade for noe.. Som også betydde at legen ikke kunne skjønne at den skulle skape så store smerter som det jeg hadde i går. Veldig deilig å finne ut at det var noe, men samtidig litt nedtur å ikke være helt ferdig me å løse mysteriet om de grusomme magesmertene..

Det koster ikke mye med et smil, men det er ikke alltid det er like lett å smile 🙂 Jeg prøver så godt jeg kan å holde motet oppe å kan ikke tenke noe annet en at de snart vil finne ut av dette. Google holder jeg meg langt unna, da det bare skaper mer frykt en glede. Helt ærlig er jeg veldig engstelig, men vet også jeg ikke kan gjøre noe med dette uansett hva.

Jeg klamrer meg fast til øyeblikk som dette, å nyter hver et spark fra lillegull i magen. Dessuten er jeg såå heldig å ha verdens beste samboer, familie og nettverk av venner og bekjente rundt meg som støtter opp 🙂 Skal se at dette går kjempe fint, men jeg håper for både kropp og hode at jeg finner ut hva som skjer snart.. Det å få besøk av Aleksander, søster, mor og Pål Børge i dag var fantastisk. Å man kan vel bare se at gleden i dette bilde kan gjøre underverker for enhver 😀

Foresten så fikk jeg allerede time på mandag til grundigere undersøkelse av tarmen i neste uke (Koloskopi). Det er veldig deilig at ting man hører folk venter på kjempe lenge går veldig fort i dette tilfelle. Kjempe takknemlig for at dette blir tatt alvorlig!

Dette var en liten oppdatering! Må ærlig innrømme at jeg savner veldig min egen seng akkurat nå.. Men likevel så vet jeg at jeg er på den beste plassen.. Og at snora jeg har ved sengen her, er viktigere å mer effektiv en å ligge hjemme, være sta å bare håpe at vonde ting går over av seg selv når de kanskje ikke vil gjøre det..

Det gode hummøret velger jeg å beholde, å tar ingen sorger på forskudd. Nå skal jeg prøve å kose meg med litt inspirasjon av den beste sorten, mens jeg tenker på de jeg er så glad i hjemme <3 Tusen takk for alle gode ord folkens! Dere vet ikke hvor reparerende det kan være i seg selv 😀 <3 Jeg blir helt rørt ^^ Gleder meg til å komme sterkere tilbake med MASSE inspirasjon igjen! 😀 Dere blir ikke kvitt meg så lett ^^

10 kommentarer

Siste innlegg