HALVVEIS TIL 50!!

 

God formiddag folkens!💗🌟 Trodde dere jeg kjeda meg her jeg lå? Det skal ærlig innrømmes at alt hadde vært mye bedre om jeg var i stand til å sprette rundt, være ute å nyte været med en tur osv. Men! Man må gjøre det beste man kan, å der er jeg heldig som ikke er helt rådløs ^^

 

 

I går var det 25 år siden jeg så dagens lys, å den dagen ble feira på en litt spesiell måte.. Noen ville nok dratt rett på byen, samlet en god gjeng venner og kost seg sammen med, familieselskap eller bare også latt den gå forbi i stillhet. Jeg synes det er kjempekoselig med selskap, å liker godt besøk. Ikke nødvendigvis for å feire noe heller, men tenker at godt lag er viktig innimellom uansett 💗🌟 Først fikk jeg besøk av mine kjære gutter hjemme, PB og Aleksander 💗 Deretter kom flere familiemedlemmer utover dagen, og også en veldig god veninne fra Oslo som egentlig skulle ha vært hos meg i helgen for masse kos og festligheter. Veldig koselig av henne å ta turen likevel selv om helgen ikle nøe som den først var planlagt 🌟 Hun har litt familie og venner ellers i området hun besøker, så jeg er sikker på at hun får en kjempefin vestlandstur likevel 💗

 

 

Nå blomstrer det på hele rommet, å luften er full av friske og rene dufter! Blomster er noe av det vakreste som fins, å jeg er helt i ekstase over alle de vakre overaskelsene som dukka opp i går 🌷🌟 Jeg føler meg uendelig rik, når jeg tenker på det verdifulle nettverket jeg har rundt meg !! Å jeg er sikker på at formen hadde vært 10 ganger så dårlig hadde jeg ikke hatt alle disse herlige menneskene i livet mitt å tenke på å glede meg over hver eneste dag 💗 Bursdagen min i går ble annerledes ja, men det på en fin og koselig måte 💗🌟 Kjempe takknemlig !!

 

 

Legen kom også med en “bursdagspresang” til meg i går, å fortalte at jeg skulle få komme inn til videre undersøkelse av tarmen på mandag i stedet for torsdag. Og at mye av smertene fra onsdag var nøtt å skyldes nyresteinen likevel.. Jeg skulle også få reise hjem på perm i dag til i morgen om jeg føler meg bra nok, noe jeg satser på å prøve 🌟 Får med meg litt til å bli hjelpt med om det skal være nødvendig, å vet hvor sengen min står her inne om jeg skulle måtte raskt inn igjen ^^ Gleder meg SÅÅÅÅ MASSE til min egen seng igjen !! Å ikke minst til å få se mine kjæreste gutter hjemme 💗

 

 

Jeg vil avslutte dette innlegget med å takke dere alle for oppmuntring, støttende ord, meldinger og telefoner dere gir meg om dagen 💗 Det varmer veldig, og er til stor hjelp for humøret og mer positive tanker. Dere er gull verdt hver og en, å jeg setter så uendelig stor pris på det 🌟 TUUUSEN TAKK!!

 

 

Ønsker dere en kjempegod og fin lørdag, å håper dere holder dere friske og raske !!🌟🌷 Nå gleder jeg meg til å bli henta for å iallfall å prøve nyte denne fine dagen hjemme 💗

4 kommentarer
    1. Masse god bedring ønskes deg 😀 Nyresten er ikke godt, så får håpe at det er den som har gitt deg disse forferdelige smertene – og at de får gjort noe med det for det er alltid bedre å vite hva som skyldes smerter osv…. Liker bloggen din kjempegodt og leser den fast 😀 Mvh Anikken

    2. Anikken: Tusen tusen takk for så hyggelig og omtenksom kommentar Anikken! <3 Veldig hyggelig at du leser bloggen min, å igjen tusen takk for at du tok deg tid til en kommentar her inne 🙂 Stenen kan ikke knuses før etter fødsel, så jeg får godt med smertestillende om det skulle bli for ille, å viss ikke det funker er det avgårde til legen 🙂 Krysser fingrene for alt dette, å trøster meg med at alt er til det beste for lille gull 🙂 Ha en fantastisk fredag!! Å en riktig god helg 🙂

Siste innlegg