JAMMEN BLE DET FORANDRING!

Jeg starta svangerskapet med å pusse opp soverommet, mens Aleksander var blitt 7 måneder, og far i huset hadde blitt sengeliggende med ødelagt fot.. I slutten av svangerskapet var det jeg som ble sengeliggende og max uheldig med den domme nyrestenen… Alt starta kjempe bra, ble veldig dårlig mot slutten, og helt til slutt ble alt avslutta med verdens vakreste premie!!! <3 Nå krysser jeg fingrene hver dag mot stenknusing, å er takknemlig for hver en oppegående dag jeg får sammen med familien min uten å måtte flate helt ut eller å være på sykehuset 🙂

 

 


 

 

Mellom sykehusoppholdene i februar hadde jeg en dag jeg følte meg ekstra god i form å var bare nøtt for å dille litt ekstra hjemme å få inn litt vår! I en vanskelig hverdag trengte jeg litt forandring med friskere toner for å bli litt friskere til sinns da jeg hadde en ikke så frisk kropp… Det at jeg dro inn mye rosa i hjemmet å siden overskriften på det første innlegget etter stylingen lød “DET BLIR ROSA” gjorde at mange fikk mistanke om at vi venta en liten jente. Thihi ^^

 

 

 


 

Kanskje lå det i underbevisstheten, kanskje ikke. Uansett visste vi ikke noe som helst når det gjaldt kjønn, å fikk for nøyaktig 2 uker siden en helt spesiell overraskelse !! Det å ikke vite noe var utrolig spesielt å spennende ^^ Å selv om lommeboken ikke gikk løpsk i svangerskapet, kjenner jeg den verker etter å dra ut på baby shopping så snart formen tilalter det! 😀 Man trenger uansett ikke så mye i starten, å det å handle inn å ikke bruke halvparten er bare tull 🙂 

 

 

Med Aleksander på nattbordet, og Julie sovende rett ved oss åpner jeg øynene til synet av begge hver eneste morgen 🙂 Jeg har også tatt like nyfødt bilder av Julie som jeg gjorde av han, å skal snart sende bestilling på bilder av begge, slik at jeg endelig kan begynne å fylle opp rammene rundt om i huset med barna våre <3

 


 

Mange spør meg om tapeten på soverommet, å den er fra -> Interiørfaghuset T.Lund <-, og heter: ADA504 . Fra Adagio kolleksjonen til Borge. En mønstrete tapet som passer godt inn her, sammen med fargen “lys hamp” som er på veggene. 

 


 

Vi kom opp i mål med det ene og det andre. Å enn så lenge ser jeg positivt på dagene frem mot nok en målstrek for kroppen min også. Det er bare kjempe koselig med babyseng på rommet igjen, å veldig koselig å morsomt at det faktisk ble en jente da jeg plutselig fikk det for meg å stæsje på med rosa i heimen! ^^ Far i huset er naturlig nok ikke særlig glad i rosa.. Men nå som vi er to jenter her og hvor det svermer enda mer rosa rundt den ene en den andre, må han bare bli vant med det 😀 Thihi … Det har aldri vært min sterkeste farge heller, men putselig fikk jeg det for meg, å kanskje var det et slags lite tegn likevel <3

 


 

-> Følg gjerne bloggen min på facebook, for inspirasjon, tips og oppdateringer fra hjemmet vårt HER <- 

 


 

2 kommentarer

Siste innlegg