PÅSKEKOS HOS MOR!

God påske alle sammen!! Nyter dere dagene hjemme med familien, eller er dere kanskje på fjellet ? 

 

Her har vi virkelig fått være mye sammen som familie denne påsken. Vi har vært med familiene på begge sider, kost oss både ute og inne, vært på besøk på gården jeg kommer fra å sett på alle de herlige lammene som har kommet å slappa godt av. I går var vi på middag hos mor og stefar, hvor vi fikk servert en saftig og god skinkestek/påskeskinke. Helt utrolig nydelig! Det er noe spesielt med å komme hjem til sine egne foreldre, å ekstra gøy er det når en har to småtasser med seg. Til å være en søskenflokk på 4 + 4, der noen har fått seg både samboere og barn, kan dere tenke dere selv at det blir folksomt i stuen, å at klaffen i spisebordet ikke akkurat ligger bortgjemt den dagen 🙂 Kjempe gøy er riktig definisjon, å jeg føler meg heldig som har så mange! Dilling og dalling har jeg nok arvet av mor, å hun er bare så flink til å dekke opp samme hvilken anledning det måtte være 🙂 Heldig er jeg som har henne på laget nå når dåpen er like rundt hjørnet 😀

 

Ellers jobber jeg med et større innlegg om gangen i samarbeid med Nordsjô, da alle detaljer og smådill endelig er på plass. Jeg har tenkt lenge å vise dere alt, men på grunn av alt som har skjedd har ikke dette vært mulig å få til. Nå i påsken var jeg uheldig med å få nok et nyrestens anfall igjen, å krysser alt jeg har for at jeg snart får en endelig dato for knusing. Trøster meg med at dette heldigvis er det eneste jeg har hatt etter at Julie kom til verden, så får vi bare håpe det ble det siste også 🙂 Dere har sett mye av gangen allerede, men det skal bli morsomt å ta et tilbakeblikk fra glemte ting om hvordan det så ut før, å få en skikkelig oppsummering og oversikt over hvordan hele ser ut nå fra topp til tå. Herlighet for en forandring.. Jeg hadde nesten glemt hvor ekstremt det var!! Legger ved litt smakebiter til slutt ^^

 

 

 

Hvordan har påsken deres vært ? Kanskje jeg må vise dere litt bilder fra alle de søte lammene vi besøkte også ^^ Våren er bare fantastisk! Det skjer så mye koselig!! Ønsker dere en fin 1. Påskedag videre, å det samme for morgendagen. Nyt siste rest av påsken alt dere kan 🙂 Hverdagsliv er det nok av ellers 😀

 

 -> Følg gjerne kvitlyngveien.blogg.no på facebook (HER) , for oppdateringer, tips og inspirasjon <-

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg