NEI MEN SE PÅ DETTE DA, DERE!

Okei.. Dette må jeg bare vise dere! 

 

 

 

I fjor kjøpte jeg et rålekkert sett til Aleksander i forbindelse med jul. Antrekket er fra Memimi sin julekolleksjon, og passer nok mye bedre hans størrelse i år en det den gjorde i fjor. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å hatt en blå kjole til Julie som gikk i de samme tonene som antrekket hans, men siden det enda er lenge til jul har det ikke vært mer en med tanken.. Men vet dere hva!! Plutselig og tilfeldig kom jeg over en kjole.. Helt perfekt farge og størrelse !! En blå herlig kjole fra gullkorn design, og bare en igjen da det var salg og mye rester som skulle bort. Utrolig skjønn, og jeg var heldig å tilfeldigvis finne den til 60%!! For et kupp dere ! 😀 Jeg følte nesten kjolen ropte på meg der den hang så fint på stativet ^^

 

 

 

 

Med en liten blå sløyfe i håret er jeg sikker på dette kommer til å passe helt perfekt ^^ Å jeg gleder meg som et lite barn til å ta julebilder av dem ^^ Desember er min favorittmåned, å jeg gleder meg til den allerede i Januar! Jeg vet at sommeren ikke er helt over enda, men jeg kunne ikke la være å dele dette koselige kjøpet med dere 🙂 Små gleder i hverdagen, å jeg koser meg med å se på disse søte antrekkene som henger klar til vinter og julemåned 😀

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg