SUPER STOLT!!!!

Dere! I dag er jeg så stolt at jeg nesten sprekker! Er det mulig altså 🙂 Den lille store gutten min har hatt sin første dag i barnehagen, å jeg forstår virkelig ikke hvor  tiden ble av…! 

 

 

 

 

 

Det føles som om bildet over her, av meg og Aleksander ble tatt i går! Tiden bare flyr av sted, og i går var også Julie et halvt år allerede!! De små babyene vokser, å den første babyen min skal nå ut i den store verden føles det som!!! Selv om han bare skal i barnehagen, så er også dette en del av reisen hans mot å vokse opp å bli like selvstendig og voksen som oss 🙂 Han storkoste seg, å så mye gøy som det ser ut til at de gjør i den barnehagen han skal gå i, frista det jo nesten også meg å starte ^^ Siden jeg og Julie er hjemme, kommer jeg til å benytte meg av muligheten til å gi han en gradvis tilvenning, noe jeg bare tror er sunt og godt, for å unngå mest mulig stress for barnet 🙂 <3

 


–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3


 

2 kommentarer

Siste innlegg