SNEAK PEAK!

 

Jeg har snopa! Og det noe deilig, delikat og vakkert! Stuen elsker jeg for tiden, å har nettopp funnet noen detaljer til sofakroken som jeg har leita etter lenge ^^ Noen lekre puter fra Halvor Bakke sin nye kolleksjon med Lama, nye lampeskjermer og enda mer roser! Dere skal få masse bilder fra stuen om litt, men først en liten sneak peak 🌸

 

 

 

 

 

 

 

Vi har storkost oss ute i skogen, i hele dag, store og små! Det er så deilig! Å med den vakre naturen vi har her i Norge, må den brukes så ofte som mulig 🌟 Aleksander har vært med meg å laga en ny høstkrans, og kaninene har fått en god dose kos! Nå skal kvelden nytes inne, i en varm og god stue 🌟Senere blir det en bedre middag laga av far i huset, når ungene er i drømmeland 🌟 Perfekt lørdag 💛

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

1 kommentar

Siste innlegg