NY STUE!

Jeg er heelt forelsket i stuen om dagen, å føler virkelig jeg har landa litt etter å ha vært usikker en periode på litt forskjellig i dette rommet. Lenge har jeg villet ha en forandring, og jeg snakka tidligere om maling. Nå har jeg funnet den forandringen jeg leita etter, og det kun med litt detaljer! 

 

 

 

 

Mørke putetrekk i deilig fløyel, fra Lama, Halvor Bakke – Kjøpt hos Lene Interiør

//

Riviera Maison lampeskjermer, båt, lysholdere – Kjøpt hos Paradiset Interiør og Lene Interiør

// 

De lyse putetrekka mellom de mørke er sydd selv av meg – Stoff kjøpt på Stoff og Stil 

//

Tibetansk lammeskinn – Kjøpt på Kremmerhuset

//

Roser – Kjøpt på FEEL 

 

 

 

 

 

 

 

Sofakroken er for alle, enten om du liker masse puter og pledd, eller om du vil putte dem til side. Et hjem skapes av de som bor der, og de som bor der skal selvfølgelig trives best mulig! Vi storkoser oss her, både store og små! Og de nye myke putetrekkene!! De må virkelig bare oppleves!! 

Lamper i hjørnet har jeg prøvd en gang før, men følte aldri det funka skikkelig. Jeg har leita etter skjermer i rotting, men kom over disse og syntes de passa utmerket! Det er vanskelig å pynte kanten bak sofaen, og det kan fort bli for mye dilldall. Nå føler jeg virkelig at jeg har funnet noe som harmonerer godt sammen, og samtidig ikke drukner helt i den hvite og rene veggen bak. På denne veggen har jeg lyst å ha to fine sjøbilder som har printa seg fast i minnet, men det blir nok ikke helt med det første 🙂 Ting tar tid! Men det er samtidig også det som gjør dette så gøy, og ikke minst spennende!!

 

 

Grønne planter er også noe jeg setter høyt! Det er så utrolig vakkert og friskt! Denne stuen hadde sett helt annerledes ut hadde det ikke vært for de nydelige plantene som er både ekte og uekte.

Et jordnært, behagelig og lunt utrykk vil jeg si, og på en måte en helt ny stue 🙂 I just LOVE IT!!!! 😀 <3 

Jeg er foressten nominert til en blogg konkuranse, å håper dere vil gi deres stemme til meg her 😀

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

#interiør #hus #hjem #stue #sofakrok #stil 

 

2 kommentarer

Siste innlegg