EKTE, EVENTYRLIG JULESTEMNING!

God søndags morgen alle sammen! Her i Sandnes tror jeg nesten ikke mine egne øyne når jeg ser ut av vinduet, her i skrivende stund! God gammeldags snø har lagt seg som et tykt teppe utover så langt øyet kan se!! Det må være flere år siden det har vært så mye snø på en gang ? Bare det ikke blir mildere igjen nå , slik at vi får det vanlige slapseværet som bruker å være her på denne årstiden… Egentlig liker jeg ikke vinteren i det hele tatt.. Men det er fordi vi ikke har noen skikkelig vinter her, bare en ekstra bløt årstid.. Vinter som dette derimot, det kan jeg virkelig elske! 

 

 

 

 

 

 

I går var vi ute å nytta været i flere timer, å storkoste oss! Men jeg hadde aldri trodd at det skulle komme så mye mer snø i løpet av natten som dette!! 😀 Håper bare den blir liggende, slik at store og små, endelig kan få kose seg med ekte desember vær igjen!! 😀 Og ikke minst, den ekte og eventyrlige julestemningen <3

 

 

 

 

 

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

 

0 kommentarer

Siste innlegg