ÅRETS GAVEINNPAKKNING!

I år som i fjor har jeg natur som tema, og vil si jeg legger litt arbeid ned i hver eneste gave. Men! Jeg elsker å gjøre det, å storkoser meg med å vite at hver og en som får julegave fra oss, får en med mye personlighet i. Noen vil nok synes at dette er en kjedelig måte å pakke inn gaver på, men det synes ikke jeg. Er det ikke litt kult at man nesten kan se hvem gaven er fra før nissen leser opp lappen ? 😀

 

 

Jeg har fortsatt en del gaver igjen å pakke inn, men er nesten ferdig. Jeg og den ene søsteren min, Silje, hadde pakke inn julegaver kveld her på lørdag, å storkosa oss med julemusikk og pakkedill! 😀 For meg er dette det som er aller mest gøy når det gjelder hele pakke styret 😀 Det er så gøy å glede andre <3 Et lite tips er å pynte med de innpakka gavene i forkant av jul. Viss man ikke har mange nysgjerrigperer i huset som lusker i gavene da.. Hehe 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Konkurransen jeg er med i nærmer seg slutten, å jeg håper dere vil hjelpe meg, ved å stemme HER 😀 😀 <3 

 

Konkurransen jeg er med i nærmer seg slutten, å jeg håper dere vil hjelpe meg, ved å stemme HER 😀 😀 <3  

 

2 kommentarer

Siste innlegg