INGEN ER SOM DEG!

Jeg er nødt å være en liten smule personlig med dere nå, å rette oppmerksomheten mot en person som betyr så uendelig mye for meg! En person jeg både har grått til, ledd til, ledd av, ledd med, vært sint på, vært uærlig mot, vært urettferdig mot, vært snill mot, hatt dårlig samvittighet for å mye mye mer! Vi mødre ønsker å være så gode vi kan mot barna våre, å føler rett som det er at vi mislykkes i det. MEN! En mor som virkelig har lykkes som å være verdens desidert BESTE mor, er denne moren her 🙂 <3 Min mor er jeg så utrolig heldig med! Ikke nok med at hun har oppdratt en crazy, opprørsk, og usikker tenåring som jeg en gang var, hun har også fått meg til å innse hvor deilig livet faktisk er til tross for at du kanskje føler deg i den mørkeste dalen.. Jeg lurer på om hun har magiske krefter også, eller det må hun forresten ha.. For det er ikke en situasjon jeg havner i som hun ikke klarer å få lirke et smil utav meg.. For en tolmodig dame sier jeg bare, og ikke minst! – For en uendelig god venn <3 

 

 

 

 

 

 

 

Tusen takk for at du er den moren du er for meg, og for all den tolmodigheten du har hatt! Du har klart det mange mødre drømmer om! Du er virkelig den aller beste <3 Og det aller beste med å ha deg som mor, det er at barna mine får ha deg som sin mormor <3 Vi er kjempe glad i deg, og gleder oss masse til å feire julen sammen med deg og resten av gjengen i Husafjellveien 🙂 <3

 


 

0 kommentarer

Siste innlegg