FORBEREDELSER TIL NYTTÅRSFEST!

Her går det mot nyttårsforberedelser, og alt det røde fra julen har funnet eskene sine på loftet igjen 🙂 Juletreet har beholdt sine sølv og hvite kuler, og resten av de lyse juledetaljene ellers er også fremme fortsatt. Elsker hvitt og sølv til nyttår, og skal i år også bruke champagnefarge med mye glitter!! Vi blir hele 9 voksne rundt bordet, pluss 3 barn 🌟 Så her blir det en livlig avslutning på 2017! Ribbe står på menyen, og jeg vet om flere morsomme ting som dukker opp utover kvelden 🙌✨

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I går var PB og barna hos foreldrene hans og koste seg ute i snøen, mens jeg svingte meg med moppen og bretta klær til den store gullmedaljen.. Med en desember full i sykdom, sier det seg selv at det kan bli litt ekstra klær på vaskerommet, i kurven på badet og ekstra ellers i huset. Det å føle en har litt mer kontroll, og vite at hybelkaninene er utrydda for en liten stund, det er utrolig deilig!!

 

 

I dag skal siste forberedelsene til i morgen ordnes, bordet dekkes ferdig, å huset skal bli klart for store og små til i morgen 😀 Hvirdan ligger dere an i løypa ? Ønsker dere en god lørdag! Denne aller aller siste i 2017 ❤

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–

2 kommentarer

Siste innlegg