HUSETS FØRSTE JENTEBURSDAG!

Jeg har lovet dere litt bilder fra feiringen av Julie sin 1 årsdag, og her kommer et skikkelig dryss! Huset var fullt i liv og røre, store og små, og dere skal få en bit av dette 🙂

 

 

 

Vimpler og pynt er det samme som ble brukt i dåpen hennes 🌟 Videre skal de brukes som pynt på rommet hennes, og jeg vil lage slike til Aleksander sitt rom også! Såå søte!! Veldig enkelt og lage, bare klippet ut vimpler og brukte en nål som jeg stakk en tynn trå gjennom de med.

 

 

 

Det er mye man kan bruke champagne kjølere til, å jeg har ikke tall på hvor mye forskjellig denne kjøleren har blitt brukt til. Skal absolutt bruke denne til å ha frukt i, igjen!

 

 

 

 

 

 

 

Noen øyeblikk er bare litt mer spesielle en andre, og tenk at vi klarte å forevige dette søte øyeblikket her!!!<3 Lurer på hva Julie tenker på jeg ^^

 

 

 

 

 

Etter stemningen å dømme, tror jeg både store og små koste seg masse <3 Julie virka strålende fornøyd med alt sammen, og storkoser seg rundt i stuen med både dukkevogn og dukker om dagen. Dinosaurene til Aleksander får også være med på turer i vognen, og siden Julie fikk 2 vogner til bursdagen, har barna en vogn å trille hver med leke e sine i 🙂 De leker bare mer og mer sammen, og det er virkelig en drøm og være vitne til søsken som vokser opp sammen <3

 

3 kommentarer

Siste innlegg