SØNDAGSBLISS!

God kveld, kjære dere! I dag har ikke vært noen effektiv dag om jeg kan si det mildt. Jeg ble slått ut av bare å ta meg en dusj, så dagen har stort sett bestått av soving, og egentlig bare ligge og stirre i taket.. PB og barna var hos foreldrene hans og koste seg ute i godværet! <3

 

 

Det er ikke mye som har frista meg, og telefonen har vært brukt minimalt.. Men! Jeg kom over noen bilder jeg tok av soverommet i fjor sommer, å kjente at en gnist for blått ble tent igjen.. Det er så deilig, friskt og ikke minst sommerslig! Kanskje det kunne være en liten form for medisin å kose seg med litt gammel inspo..? I påsken tok jeg som dere vet litt påskebilder, og jeg knipser litt av barna innimellom for de koselige minnene sin skyld. Styling, og skikkelige dillebilder har på en annen side ikke vært aktuelt når ting er som de er med meg.. Det kommer nok tilbake snart når jeg kommer meg litt mer tilbake til normalen igjen tenker jeg 😀 

 

 

 

Sengetøy, bok og pyntepute fra Lexington // Vase fra Kahler // Pledd fra Holmen // Kurvbrett fra Riviera Maison

 

 

 

 

Gleder meg til å være forbi dette her, og synes virkelig synn om folk som sliter med fatigue veldig ofte! Slike ting har vært veldig ukjente for meg tidligere, men jeg vet man kan rammes av det ved ulike årsaker. I mitt tilfelle tror vi først og fremst det er noen medisiner som har gjort at jeg har fått dette i så stor grad for tiden, så jeg ser frem til å få disse helt ut av kroppen nå for å se om det kan bedre situasjonen ^^ 

Håper dere har hatt en superfin helg, og at uken i møte blir helt fantastisk! 😀 <3

 

#soverom #lexington #rivieramaison #interiør #hus #hjem

 

1 kommentar

Siste innlegg