NYHET TIL SOVEROMMET! Å TILBAKEBLIKK FØR OPPUSSING..

Nå var det virkelig på tide med et rent interiør innlegg igjen 😀 Å siden jeg har noe nytt å vise dere på soverommet, var det helt natturlig at det ble dette rommet i kveld 🙂

 

 

 

 

Jeg har snopa meg ny klokke til nattbordet mitt!! Å jeg er SÅÅÅ fornøyd!!

 

 

Denne har jeg handlet hos JOY INTERIØR , å synes designet passer helt perfekt inn i stilen hos oss 🙂 Minner veldig om den jeg har i stuen, bare mini 😀 De har så mye fint, at det fort blir farlig å bla seg rundt i nettbutikken til Joy ^^

 

 

 

 

Ellers blir jeg aldri lei av det rommet her! Tar ofte en titt tilbake i tid for å se hvordan det var før.. Å jeg vil mildt sakt si at det er forandret! 😀 Sengegavlen føler jeg satt prikken over i?en, da den gir sengen en slags ramme i rommet 🙂 Angrer ikke et sekund på at vi laget den selv, da den ble akkurat som vi ønsket oss.

 

 

 

–> Lik gjerne bloggsiden min på facebook, for oppdateringer, tips og råd! <–
 

@interiorbymarie  på Instagram <3

 

#interiør #hus #hjem #oppussing #diy #hodegavl #joyinteriør #soverom

2 kommentarer

Siste innlegg