GENIALT SOVEROMSTIPS OG INSPIRASJON!

Vil du ha et supert tips til en enda positivere måte å starte dagen på, og avslutte den på ? 😀

Lag deg DITT drømmesoverom! – Det siste du ser når du legger deg, å det første du ser når du står opp ^^ Slik tenkte jeg, å derfor snudde jeg opp ned på hele dette rommet, å brukte tanker og fantasi til å gjøre det akkurat som jeg så for meg og hadde lyst på ^^ Det har jeg akkurat nå, å nyter det hver dag <3

Ting går seg til med tiden, og detaljer dukker stadig opp. Som stor samler av Riviera Maison, hender det at jeg snoper litt av og til ^^ Nettbutikken ~ JOY INTERIOR ~ er en stor favoritt for detaljehandel, og nettopp der har jeg kjøpt gulvteppet, rotting ankeret, og bordklokken. Eføy, kubbelys og lykt har de også der 😀 Et lite tips, da jeg stadig får spørsmål om hvor jeg handler interiør. De fremste pynteputene har jeg sydd selv, og hodegavlen er laget sammen med samboer ^^ #diy er gøy!

Det lyse faller jeg alltid tilbake på, og liker best en lys «bunn» i alle rom. Lys gir en frisk følelse, og jeg blir glad av lyse og rene rom ^^ Så her er det som å sove på en sky ^^ Å hva kan vel være mer behagelig en det ? Thihi… Lov å drømme, å nettopp gode og myke drømmer ønsker jeg for alle <3

Litt gang detaljer i slutten av innlegget her, som vi har rett utenfor soveromsdøren ^^ Spør meg gjerne om oppskrift på sengegavlen, så deler jeg detaljert beskrivelse 🙂 Ellers ligger oppskriften under kategori «DIY» , her på bloggen 🙂

Sweet dreams alle sammen 💗

👉 LIK GJERNE FACEBOOKSIDEN MIN, FOR TIPS OG INSPIRASJON 👈

#oppussing #diy #interiør #hus #hjem

2 kommentarer

Siste innlegg