FRISK PUST TIL GJESTEBADET!

Gjestebadet har virkelig blitt akkurat slik jeg drømte om <3 Detaljer faller på plass, og jeg liker dette rommet bare mer og mer, selvom det er et gjestebad/gjestetoalett 🙂 Thihi.. Selv et kott kan ha pynt og dill, for jeg vil smile hver gang jeg åpner en dør!

Kurv er veldig meg, å jeg går aldri lei..

Ankeret har funnet sin plass sammen med livbøyen, og dette rommet har sitt maritime preg som resten av huset. Det blir neppe noen ekte seilbåt i mitt liv, men jeg kan ha masse detaljer å kose meg med hjemme likevel i samme båt..

Kurv/rottingdetaljer, er fra @joyinterior ^^ De har så mye fint! Å det at de er rå på merker som for eksempel Rivieramaison, passer meg perfekt 🙂 Besøk dem gjerne -> HER <- !

FØR :

Alltid gøy og titte tilbake, for å se hva man faktisk har gjort når det har gått en stund 🙂 Rester fra gang prosjektet, ble et lite prosjekt her inne. Helt perfekt og ferdig på et blunk 🙂 Malerkosten er for øvrig pakket bort, og tid for å nyte å bruke god tid på det er superviktig!! Hva synes du ? Ser du en liten forandring på før og etter…? Thihi ^^

👉 LIK GJERNE FACEBOOKSIDEN MIN FOR OPPDATERINGER, TIPS OG RÅD! 👈

0 kommentarer

Siste innlegg