ÅRETS JULEFOTOGRAFERING!

Det å ta bilder av 4 barn og 4 kaniner er ingen enkel oppgave. Men det å få lov å ta bilde av disse, er likevel en enorm glede og utfordring man fort drar på smilebåndet av! Jeg lovet dere bilder, å her kommer det en perlesnor av masse kos!!!

Gode hjelpere er viktige å ha på julefotografering. Og søskenbarnet mitt Hanna, var med denne gangen! Hun er så flink med de små, og det var superkoselig å få ha henne med! ❤

Årets blinkskudd, hvor alle søskenbarna er samlet ❤ Dette bildet sier virkelig mer en 1000 ord!

Tenk at alle de fire barna på bildene over er en helt ny generasjon, ut av disse tre små jentene som sitter med nissen ❤ Meg til høgre, søsteren min Silje til venstre med hale i håret, og vesle søster Trinemor ❤ Et lite glimt fra 90 tallet!

Om få timer ruller julekalenderen igjen, og forventningsfulle små klarer kanskje ikke å sove skikkelig i natt. Desember er her om få timer, å jeg ønsker det beste for denne fine måneden for alle sammen! ❤

👉 LIK GJERNE BLOGGSIDEN MIN PÅ FACEBOOK FOR INSPIRASJOK OG TIPS 👈

0 kommentarer

Siste innlegg