ÅRETS FØRSTE PÅSKEBORD!

Reklame | Magnor glassverk

Nå er påsken like om hjørnet, og hva er vel ikke mer hyggelig en påskeinspirasjon fremover ?

Å leke seg med borddekking, blomster, leve seg inn å bare nyte! Der har du meg når jeg er i mitt absolutte ess og slapper av som best. Var innom den lokale blomsterbutikken @florissalgard og snopa meg litt gult, og satte frem et av de vakreste servisene jeg noen gang har sett på bordet.


Har de ikke påskeliljer i snitt i butikken, eller du vil ha blomsten i mindre størrelse, kjøper du løker og kutter av. Setter blomstene i vase og planter løkene i bedet slik at de kommer på nytt neste år. Dobbel moro og mer glede! Aldri kast løker ^^ Har du ikke hage eller plass, er det sikkert noen du kjenner som ville vært takknemlig for å få.


«Fjord» er designet av dyktige Knut og Kjartan som henter frem nostalgien som mange husker fra kjøkkenet til bestemødrene sine i barndommen, og setter sammen sitt eget mesterverk. Eventyrlig, fortryllende vakkert. Det er produsert av Magnor Glassverk. Blått er flott, og min favorittfarge nummer 1. Bare elsker dette serviset! Og ja, jeg samler på serviser å synes det er gøy å kunne variere!

Sammen med «Family» vasene til @finnschjoll , de klassiske boblene og «Drink» glass fra @halvor.bakke @magnor_glassverk . Se så fint serviset er sammen med det store maleriet på veggen som jeg har fått av min dyktige mor @paintingbyevy .
.


Endatil geiteramsen har fått sin plass her. Sommerfugler, stabbur og bybilde. Båt og blomster! Mønsteret er helt nydelig, og tegna av designerne selv. De er rå!






Har dere tatt frem påskepynten ? Det er så morsomt å tenke på at jeg ikke kunne fordra gult før, slik som både sort og rødt til jul også.. Men ettersom min interesse for blomster kom for fullt, ser jeg farger og kombinasjoner med nye øyne. Man vokser med interessene og oppdager nye ting. Herlig!

Ønsker dere en nydelig søndagskveld, og håper dere vil følge med fremover for mer påskeinspirasjon og tips <3

0 kommentarer

Siste innlegg