ÅRETS JULEFOTOGRAFERING I BILDER!

Endelig skal dere få en titt på bildene fra årets store julefotografering her hjemme. Gurimalla sier jeg bare.. For dette er idyll! Ikke er det bare bare å fotografere fire kaniner og fire barn sammen, men jeg er strålende fornøyd! Sprekker nesten av stolthet når jeg nå skal vise dere!

Familiens nyeste tilskudd er denne herlige jenta som kom til verden i mai. En herlig tantejente som jeg er utrolig glad i! Stor stas med nytt søskenbarn, og jammen tror du ikke at barna mine skal få to nye søskenbarn til på hver side av familien i nærmeste fremtid! Vi er virkelig heldige! <3

Gode hjelpere er ekstremt godt å ha på fotograferinger som dette. Vi var så heldig å få ha med oss et av mine søskenbarn, Hanna 🙂 <3 Helt eksemplarisk når det gjelder å kose seg med barna, å utrolig koselig å være sammen med for meg også!! – Vi er veldig glad i deg Hanna, og det var super gøy å få fange dette søte øyeblikket av deg og Julie <3

Årets blinkskudd, er bare helt nødt å være dette bildet her. Et øyeblikk som dette hvor alt må klaffe på sekunder, handler om tålmodighet. Tenk at vi klarte å få et bilde av alle de fire søte små 😀 2 søsken, og to søskenbarn. Vi er flere som må gni oss i øynene når vi ser på disse, og tenk at jeg og mine to kjære søstre skulle få en så fin bukett som dette! 😀 <3 Det er mer en utrolig, å helt magisk! Her har vi mange koselige minner å glede oss over, og det er spennende å få dele livet sitt med disse flotte barna.

Et lite dukk i arkivet tar oss tilbake til 90`tallet. Hvor furuen regjerte, og man kunne sitte på fanget til nissen på de fleste kjøpesenter i desember.. Dette var før veslebror kom inn i bildet, og vi søstrene hadde nok med å krangle oss i mellom.. Thihi ^^ På nissefanget til høgre ser du meg med pannelugg, søster Silje på det venstre og bittelille søster Trine litt småredd på saueskinnet.

Tiden flyr, å det er rart å tenke på at det er vi tre søstrene som fotograferer våre egne små til jul, nå <3

På grunn av omlegging her inne på blogg.no, har jeg fått litt problemer i forhold til bloggen min og ikke klart å blogget siste uken! Jeg har ikke glemt dere, og er tilbake igjen for fullt nå <3 Beklager så mye ! Dere som følger meg på Instagram har sett at det er full jul her hjemme nå, å jeg gleder meg masse til å vise dere mitt julehus om ikke lenge <3

Tenk dere.. Det er bare 23 dager igjen til jul…

-> FØLG GJERNE BLOGGEN MIN PÅ FACEBOOK FOR INSPIRASJON OG TIPS! <-

-> Instagram : @interiorbymarie <-

1 kommentar

Siste innlegg