ÅRETS NYTTÅRSBORD!

Dette har jeg gleda meg til, dere! Å pynte bordet til nyttårs feiring her på adressen. Tradisjon tro har vi den 7. feiringen på rad hjemme, og nyttårsbordet er mitt høydepunkt når det gjelder borddekking.

I år har jeg valgt å gå for en Gatsby inspirert look / 20 tallet. Gull og sort var i tankene, samt fjær og noen rålekre vaser jeg brukte som utgangspunkt sammen med fargevalget.

Serviset er fra «Cape» serien til Halvor Bakke – Magnor Glassverk. Sammen med matchende «pure champagne» bestikk og glass fra Tokyo serien til Simen Staalnacke, også Magnor. Dere har sett serviset flere ganger før, og jeg liker det veldig godt. Her som gullet blir hentet opp så mange steder, kommer også serviset enda bedre frem.

Blomster, fjær, grønt og pampas/tørka er fra Floriss Ålgård. Har alltid en ide/tanker før jeg drar ut for å sikre meg blomstene, men ser aldri helt for meg før jeg er i butikken og ser utvalget. Det å drøfte litt planer med betjeningen er også veldig lurt. Plutselig får du nye tips og ikke minst gode råd. Videre er det å vekke ideene til live på bordet, absolutt kremen!

Lysestaker vi fikk til bryllupet, så fine! Lysene, confetti, serviettene, lyslenke og hattene har jeg kjøpt på Nille. Det samme med pinjatastjerna, som inneholder godteriposer. Hver en serviett inneholder en confettikanon. Vi skal være 3 voksne og 4 barn i kveld. Gjett om det skal bli god stemning og mye glitter på gulv og bord!

Med 30. års jubileum i januar, passet det ekstra godt å bruke jubileumsvasen til Halvor Bakke, Rocks, når man skal feire overgangen fra et år til et nytt. Ønsker dere alle et helt fantastisk godt nytt år! Tusen takk for det gamle, og jeg er sikker på at vi både ses og skrives mer i det nye <3

0 kommentarer

Siste innlegg