ÅRETS NYTTÅRSBORD !!

Reklame | Floriss Ålgård

Her i huset gjøres det klar til nyttårsfest, og med det følger noe av det morsomste jeg vet.. Nemlig borddekking! Ikke overrasket ? Dette er så gøy!! Tidligere i dag var jeg en tur innom de herlige damene på Floriss Ålgård . Jammen bugner det helt enormt med lekre oppsatser og buketter hos dem! Jeg vil gjerne vise dere hva jeg fikk med med hjem for å sette prikken over i’en på bordet vårt til siste dagen for i år.

Grønt er skjønt heter det og jammen har det sin grunn. En deilig farge som passer til så mye, å etter å ha lagt min elsk på grønt i form av planter dukker det mer og mer opp i andre ting også. Servietter som settes opp som her synes jeg også får et mer elegant uttrykk og fylde om man bruker to typer. Gjerne i to ulike størrelser for mer dybde og harmoni.



Vi blir 10 stk rundt bordet i år. På menyen står biffsnadder av hjort, felt på Ombo. Kortreist og smeltende i munnen! Deilig skal det bli, og med fløtegratinerte poteter, asparges og annet deilig tilbehør og saus er jeg ikke den eneste som gleder seg!

Kuler fra juletreet er perfekt å pynte et nyttårs bord med. Sølv å gull går fint an å blande, og med grønt sprites det meste opp. Lek deg og ikke vær redd for å pøse på me pynt til nyttårsbordet. Kjør på og KOS DEG!!

Annica Njærheim er eier og daglig leder på Floriss Ålgård. I tillegg til Floriss Kilden og Tasta. Utrolig hyggelig dame, og alltid koselig å komme innom til både henne og resten av de smilende ansatte! Tusen takk for hyggelig besøk hos dere i butikken på Ålgård i dag.

Lykke til med forberedelser og nyttårsfeiringen i morgen, kjære lesere!

 


—> Følg gjerne facebooksiden min kvitlyngveien.blogg.no for oppdateringer og tips <—

 

 

1 kommentar
    1. Så flott og nydelig nyttårsbord☺️ Håper maten smakte, hørtes helt fortreffelig ut☺️

Siste innlegg