BEDRE SENT EN ALDRI!

God kveld kjære følgere <3 Dere trodde kanskje jeg hadde glemt dere nå ? Snarere tvert i mot!

Den siste tiden har jeg rett og slett ikke hatt hellet med meg på helse fronten igjen, og derfor lagt en del ting til side. Men mellom mye styr har jeg hatt meg et koselig res utenfor i en god stund, og vil gjerne vise dere litt nå! Det er snart påske, og hva er vel ikke mer påskestemning en påskeliljer ?!

På lørdag kjørte jeg eldstemann til farmor og farfaren, hvor også minstejenta var og tok meg en tur innom Floriss Ålgård etterpå. Der bugner det av vårlige god biter, og bilen min ble lasta med massevis av påskeliljer! Gurimalla sier jeg bare.. På noen minutter var plutselig uterommet forvandlet til et skikkelig «påskeparty» av påskeliljer, og det gleder meg  hver gang jeg åpner døren å se disse fargene. Det er vår, og da kan alt bare gå en vei! Kan det ikke ? <3

 

#påske #uterom #hage #interiør #hus #hjem #inspirasjon

1 kommentar

Siste innlegg