BLÅ FREDAG!

God helg kjære dere 💙🍃

 

Etter to dager hvor mesteparten har dreid seg om seng og baderom, er jeg bevega meg opp i sofaen for kvelden for litt instagram og tv kos. Tiden flyr, og hvem har vel tid til å være syk når det er så mye en vil gjøre! PB satt opp trampoline til barna i dag, og gjett om det er to stykk som har storkost seg ute i ettermiddag!! Ser for meg mye gøy med den fremover !!

 

Blå lykter, hvit lykt, puter og teppe er alt fra

feel.

 

PB skal løpe halvmaraton i morgen, og jeg vil ta med meg moren hans sammen med barna og ta i mot han i mål. Han er så flink!

Vi skal også ha tantejenta Frigg på overnatting i morgen, og det blir så stas! Hun er ikke et år en gang, så det blir kos med en liten i huset igjen. Ellers skal jeg slappe godt av mellom slaga, og kose meg med mine fine! Ta livet med ro og være frisk som en fisk til neste uke💙

 

#interiør #style #hjem #styling #blue

0 kommentarer

Siste innlegg