BLOMSTRENDE JULESTEMNING UTENFOR

Julen er så enormt vakker, og her spares det ikke på kruttet. Iallfall ikke i år, da vi nettopp har en ekstra stor grunn til å kose det til enda mer hjemme hos oss selv.

Uteområdet ved inngangspartiet er frisket opp igjen, og årets dørkrans er på plass. Har du noe tradisjoner med pynt for uteområdet du bare må ha på plass til jul ?

Blomster og grønt, samt krans er fra Floriss Ålgård. Kransen er laget av Kine som jobber der, og pyntet av meg. Ble kjempe fornøyd!

Tenker du forresten over hvor enormt viktig det er å handle lokalt ? Spesielt nå! Om man fortsatt vil ha butikkene rundt seg til neste år, eller etter pandemien, må man benytte seg av de nå mer en noen gang <3 Det gjør jeg, å tar de grepene jeg kan med tanke på smittevern og corona. Varer kan ringes hjem for de som ønsker det, og man må tenke seg om på hvilken fremtid man vil ha når det gjelder de flotte nærbutikkene våre. Tenk alle de flotte arbeidsplassene de også skaper <3

Nisselykten har jeg kjøpt hos Feel Ålgård , veldig søt ^^



Ellers lader jeg opp til jobbehelg igjen, og videre få ferdig juleforberedelser mellom slaga^^ Hvordan ligger dere an ? Ønsker dere en herlig helg, og fortsatt fin førjulstid <3


#jul #interiør #inspirasjon #juleforbedelser #desember 

0 kommentarer

Siste innlegg