BORDDEKKINGSTIPS TIL JULESELSKAPENE!

Reklame | feel

Årets store selskapsrush nærmer seg med stormskritt! Jul og romjul er for mange en travel tid med det ene selskapet som venter etter det andre. Kanskje skal du dekke opp et selskapsbord eller to selv? Jeg vil gjerne vise frem 2 borddekkinger jeg har hatt nylig i forbindelse med årets jul og i samarbeid med feel.

Rødt eller hvitt. Det er uendelig med muligheter! Man må bare tørre og kaste seg litt ut i det. Sette frem litt pynt og lys på bordet og tørre eksprimentere. Ofte får jeg spørsmål om hvordan jeg kommer på hva jeg skal dekorere bordet med og om jeg ser alt for meg fra starten. Det gjør jeg ikke, og jeg prøver meg alltid frem hver gang. Veien blir til mens man går den, og et pynta bord blir til etterhvert som man setter tingene på bordet og leker seg! Tørr og utfordre deg kreativt ^^

Lys og servietter som henter opp litt av fargespillet i dekoren skaper harmoni og balanse. Ulike høyder på lys og materialer skaper kontraster og spenning. Ta utgangspunkt i et sentrum av bordet og jobb deg utifra dette kan være et lurt tips.

Lysestaker, stearinlys og lykter fra feel // Kunstige kranser på lampene fra feel // Julekuler fra feel // Dekortrær fra feel // Kunstige blomster fra feel

Tøyservietter kan like godt ligge under tallerken som over. Det viktigste er at du er fornøyd med din dekorering, og her finnes ingen grenser eller fasit! Dekk gjerne opp i god tid eller test deg frem på forhånd. Da slipper du å bli stressa og usikker like før gjestene kommer. Kanskje finner du ut at dette var morsommere en du hadde tenkt ?

Juletallerken og krus + tøyservietter fra feel // Løpere fra feel //  Lysestaker og stearinlys fra feel // julekuler fra feel // Vaser og alle kunstige blomster og planter fra feel //

Bruk de fargene du liker, og ikke være redd for å gjøre noe «galt». En borddekking er å legge litt av seg selv igjen på bordet til de som skal komme på besøk. Dette skal være gøy! Vips er du like gira på å dekke bord og holde selskaper som meg ^^ Håper dette kunne være til litt inspirasjon <3

Lykke til med de siste forberedelsene!

Følg gjerne bloggsiden min på facebook ved å klikke her, for inspirasjon og tips .

1 kommentar

Siste innlegg