BUKETTER FRA HAGEN OG NYTT MALERI!

Dette har jeg gleda meg til å vise dere !! Noen av dere har nok sett snurten av et nytt maleri tidligere, og jeg har sagt at dette fortjener et eget innlegg. Sammen med friske blomster fra hagen, skal dere nå få se det nye smykket til stuen vår!

 

Med mine favoritt blå nyanser, sjøliv og horisont som jeg er så glad i, har en dyktig kunstner trylla frem et lite eventyr i penselstrøk. Woow!!

 

Du lurer kanskje på hvem som har malt dette ? Å heldig er jeg som er i familie med henne! Det er nemlig min kjære mor som står bak dette verket. Jeg har i flere år ønsket meg et bilde som hun har malt, da hun er veldig dyktig. Etter litt farge ønsker fra min side kom hun med et forslag, og bildet ble til litt etter litt. Jeg er kjempe fornøyd med resultatet, og la alt i hennes hender! Var sikker på at jeg kom til å bli fornøyd, og desto mer ble jeg da det endelig var ferdig og vi fikk det på veggen Gurimalla såååå stas!! Og jeg er såå takknemlig <3

 

 

 

Blått er flott og jeg går aldri lei. Siden stilen i huset er veldig basert på strand, kyst og sjøliv ville jeg ha et maleri som kunne dra inn disse tingene. Jeg er vandt med å se mot horisonten, og hadde aldri vært her jeg er i dag om det ikke var for alt håpet jeg har hatt med meg mot horisontene på min vei til nå.. At mor har malt det gjør det ekstra personlig, og jeg er stolt av å kunne smykke veggen med et maleri gjort av henne <3

 

Følg henne gjerne på Instagram, @paintingbyevy

 

 

Eller håper jeg dere hadde en vakker st. hans feiring i går å koste dere med familie og venner. For vår del var vi hjemme og tok det med ro, og jeg ordna litt ute i hagen. Elsker å kunne plukke med meg ting inn, og alt dere ser i vasene over er henta fra egen hage. Kjempe kos!!

 

~ Følg gjerne bloggen min på facebook for inspirasjon og tips ~ 

 

#kunst #interiør #hus #hjem #maleri #art #hage #blomster

1 kommentar

Siste innlegg