DEILIG JULESTEMNING!

Reklame | feel

Titter innom med litt julestemning fra gangen jeg, mot slutten av November. Jeg har inntrykk av at fler og fler pynter tidlig til jul. Og det beste, vet dere hva det er ? At det ikke finnes noen lov om når man kan begynne! Pynt når du vil, og KOS DEG med juletiden. Om få dager er Desember i gang, og jeg har for lengst funnet frem barnet i meg og kasta meg ut i årets juleeventyr!

 

 

Hvert år dukker det opp litt og litt mer julepynt hos oss. Har jeg nevnt at årets første julepynt ble kjøpt i Amsterdam, allerede i starten av Juni ?

I fjor dukka gleden for rødt opp igjen, etter en årrekke med rødt i halsen.. Altså!! Rødt til jul har fått barndomsminnene tilbake igjen, og en glede med jul jeg ikke regna med fantes. Nå er rødt et must her i hver et julehjørne, da jeg føler det blir nakent og “uten liv” i julehjørner uten rødt..

Hos feel finner jeg som dere vet vakre ting hele året. Om jul bugner det nesten over av fristelser, og i år var jeg raskt nede og sikra meg nyheter jeg var redd skulle bli utsolgt.. Noe som viste seg å bli enda en unnskyldning til Pål Børge for å starte tidlig med julepynt, selvom han vet han ikke slipper unna jul midt i November likevel..

feelnisse // feelblomster // feelputer //  feelgirlander //

 

 

I gangen utenfor stuen har jeg plassert de søteste figurene jeg har til jul. Disse fant jeg på feel i fjor, men har sett at de selger samme figurene i år også. Ved første øyekast tenkte jeg på Julie og Aleksander, og klarte ikke å gå fra dem i butikken. To barn som “kaster snøballer”. Et helt perfekt koselig symbol på de to små luringene her i hus. Syns også det passet godt å plassere de under bilder av barna selv. Smilet mitt blir bredt hver gang jeg ser på disse figurene ^^ Var de ikke søte vel ?

 

Ellers er det snart helg igjen, og på søndag braker det løs med desember! En fugl hviska meg i øret her forleden at rampenissen er på vei med mange sprell i bagasjen! Thihi ^^ Gleder meg kjempe masse til mange dager med juletull og julegøy fremover! Og mest av alt, å lage fine juleminner for barna <3

0 kommentarer

Siste innlegg