DEKK DITT JULEBORD <3

Noen som har begynt å planlegge årets bordpynt til jul ? I år mener jeg vi må klemme på med pynt og det som er. Enten om man skal være med seg selv eller familie/venner i julen. Er det et år man ikke sparer på kruttet av dekoren, så er det jammen i år. Vi må feire med det vi kan, og gjøre det beste utav en ekstra spesiell julehøgtid.

Her har jeg dekket et bord med serviset «Lerk Winter» fra Magnor Glassverk, designet av Halvor bakke. Grønt, svibler og blomster på bord er funnet hos min favoritt blomsterhandler, lokale Floriss Ålgård. Stedt glassene er fra serien «Tokyo» til Simen Staalnacke med Magnor.

For å skape enda litt mer kos og lun atmosfære har jeg dratt en mini lyslenke over bordet. Masse stearinlys, og gjerne med litt julekuler fra juletreet frisker opp. Levende lys er et must, og kronelys gir høyde på

bordet.





Lek dere, tenk at alt er lov med pynt på et bord, og at det finnes ingen restriksjoner og regler for hvordan du vil dekorere. Bruk de lokale forhandlerne, spør gjerne etter tips og råd eller drøm dere bort i inspirasjon på nettet. KOS DERE! Og la denne julen bli en fredfull, og fin en, til tross for de spesielle tidene. Gjør det beste utav lite, gjør det beste utav alt.

– Tenk at det bare er en uke igjen, til lille julaften. Jeg gleder meg, å ønsker den beste julen akkurat for deg <3

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg