DET BLIR EN LITEN GUTT TIL!

Woow dere!!! Her er det noe jeg tror jeg ikke har fortalt dere.. Det er nemlig tid for familieforrøkelse igjen, og det er neimen ikke lenge til heller..

Den største gaven på jord uten å bli far og mor, er å få en søster eller bror. Kanskje du tror at det inni meg bor en liten bror ? Eller at søsteren min Tante Trinemor snart blir tobarnsmor ?

Søsteren min Trinemor har en liten prins i sin mage. En liten bror til sin hage, og en som Tristan vil jage. Tenk at Erik skal bli far, til en liten kar.. Jeg tror han er klar, og kanskje kommer til å bli litt hard ☝🏼

Oppdragelse er viktig, men ingen vet om man gjør det riktig.. Siden fasiten ikke fins og Trinemor er ganske vims, så blir vel dette tidenes gevinst 💙

I dag hadde vi overasskelse Babyshower for de vordende tobarnsforeldrene, og det var utrolig hyggelig! Store og små koste seg, og det ble mye fint til den lille gutten 💙 Jeg og søster Silje , laga motorsykkel av bleier og kluter, da «bleiekake» er så vanlig å vi ville gjøre noe enda mer spesielt utav det 🌟

Han her vet jeg kommer til å bli en utrolig omsorgsfull og kjærlig storebror 💙

Gratulerer så mye igjen, vi gleder oss noe helt enormt til å møte en ny og herlig venn 💙

#babyshower #bleiekake #motorsykkel #motorsykkelkake #selskap #diy

2 kommentarer

Siste innlegg