ENDELIG ER VI HER IGJEN!

Kan dere tenke dere hvor? Hvor vi er ? ^^ – Vi er her hvor vi snart bikker over til vår! Den tiden da vi ikke vet om det har snødd ferdig her før våren eller ikke… Det begynner å bli varmt men samtidig er det fortsatt veldig kaldt. En skummel tid, men også den beste tiden spør du meg!!!

På søndag hadde jeg og Aleksander en luftetur mellom sykdomsslaga som har herja starten av dette året. Vi tok oss en tur til Hageland og sjekka utvalgst. Elsker at plantesalg har åpent om søndager! Det er perfekt å dra innom slike steder dager som dette. Skulle egentlig bare innom å se hvordan det sto til i løypa mot favorittsesongen min, og der hadde de jammen starta med litt uteblomster og div også! 😀

Siden det enda er tidlig, tørr jeg ikke handle noe som ikke tåler frost. Har også bare plantet i krukker for å ha valget med å kunne sette dem i boden om det skulle være nødvendig. Men holde meg helt det klarte jeg ikke! Å med sola som var så fin denne dagen, kunne ikke anøedningen vært bedre!

Perleblomster, tulipaner og liljer ble med meg hjem. Dette er snop for sjel og øyne, å jeg koser meg med å endelig være litt i gang igjen! Med hagesesongen 2019! Tørr jeg skrive det ? Jeg vet nemøig at noen steder i landet vårt er det lite som minmer om vår enda.. Hvordan er det hos dere ?

– Nyt kvelden! Sees plutselig ^^

0 kommentarer

Siste innlegg