EVENTYRLIG SOMMERBORD!

I anledning middagsbesøk av et herlig vennepar, tok jeg frem favorittserviset Florytale og lot farger og nyanser få fritt spillerom. Resultatet ble de fineste kombinasjoner og den oppdekkingen jeg har vært mest fornøyd med noen gang.

Var innom Floriss Ålgård å snopa meg noe snitt, som jeg satt sammen med det jeg videre fant i hagen. Kanskje du legger merke til at noe av buketten går igjen i serviset ?

Marikåpe. Limefarga småblomster på en lang stilk med store blader. Min alle største favoritt blant stauder. Den vokser som ugress vil nok mange si, men det er det veldig mye som gjør om man ikke passer på.. Jeg har den varianten med lang stilk i hagen, perfekt å ta inn som snitt.

Champagneglassa heter «tokyo blå lyster» og er favorittglass nr 1. De har blitt brukt mye, og den metalliske fargen er bare så kul! Skinner i rosalilla og gjør seg godt på et festbord.

Serviset er designet av Anna Handell og Finn Schjøll for Magnor Glassverk. Det samme er den vakre rosa vasen i midten, Boblen Pride. Den fikk jeg i bryllupsgave av Finn Schjøll på Wiig Gartneri i mai, som en aldeles hyggelig guest! Han fikk meg opp på scenen for å binde en bukett for han, og gav meg vasen med buketten i sammen med et nydelig personlig håndskrevet kort <3 Så rørende! Et nydelig stykke minne, med en god, herlig venn!

Håper dere har det fint, kjære lesere og følgere. Ønsker dere en nydelig sommer med masse fine opplevelser og eventyr. Jeg titter innom her på bloggen sporadisk, mens er å finne på Instagram daglig.

Klem fra her, Marie Levang

0 kommentarer

Siste innlegg