FOR EN DAG, DERE!!

 God kveld alle sammen! Her i skrivende stund ligger jeg på sofaen, helt fornøyd med en veldig informativ og spennende dag! Proppfull av inspirasjon ^^ – Og ikke hvilken som helst inspirasjon…

Jeg har vært på bryllupsmesse! Heeeeelt nydelig altså! Skal selvfølgelig dele alt med dere også i riktig rekkefølge ^^ Her i kveld kommer litt inspo fra inngangspartiet vårt nå i dag. De nye lyktene har fått sin plass, og jeg kunne ikke la vær å ha en liten knipserunde utenfor i dag da det plutselig lå massevis av snø utenfor ^^

For dere som ikke husker hvor lyktene er fra, så er det altså «home and cottage»! De kan stå ute står det på dem, men blir stygge om de står i alslags vær. Kommer til å ta dem inn/inn i boden i ruskevær osv..

Ellers har jeg jammen meg BURSDAG I MORGEN!!! Wræææ!!! Ikke at det er like gøy å feire nå som jeg virkelig går mot mine 30, men likevel så er det jo en spesiell dag ^^ Følg meg på snappen INSTAHOMES i morgen, å se MASSE SPENNENDE! <3

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg