FRISK PUST I JANUAR

Året er i gang og juleluften er godt ute av huset. Jammen føles det tomt i huset like etter at glitter og nisser har funnet seg til rette i juleboden igjen. Rent, pent og blanke ark. Litt vemodig men samtidig veldig deilig.


Tiden frem mot påske føler jeg alltid er lang og grå. For meg er påske et skifte på året hvor den fine tiden er i gang like etter. Og frem mot 17. mai er det alltid bare å glede seg. Da har landskapet fått vakker farge, luften er frisk og deilig, ullklær og vinterstøvler er forhåpentligvis lagt bort for en god stund.

Ventetid er tid for drømmer. Det er tid for planlegging, og selvom det er masse spennende og gøy i vente, er det også noe helt eget med planlegging og det å glede seg til noe. Vi skal seriøst gifte oss om nøyaktig 127 dager.. Og det føles som det var i går at datoen vår ble satt for 2 år siden..

Planleggingen er godt i gang, og vi gleder oss mer en vi stresser. Jeg føler vi har god struktur og oversikt over det vi kan ha så langt. Dette blir sååå spennende!

Ellers tar jeg meg en tur til Oslo, søndag til mandag for masse inspirasjon å dele med dere. Er å se på snappen «instahomes» på søndag, og du er selvfølgelig velkommen til å følge ^^ Riktig god fredagskveld <3

0 kommentarer

Siste innlegg