GOD JUL KJÆRE DERE!

Kjære alle gode lesere <3 Nå håper jeg de fleste av dere har funnet roen. Kanskje gjenstår bare stryking av skjorter og skrive navn på noen gaver? Jeg håper dere klarer og senke skuldrene, lene dere tilbake og kose dere sammen med familien og få gode juleopplevelser <3

Her i hus har dagen godt til de siste forberedelsene som handel av mat og småting. Vi er godt i rute, og klar for å ta i mot familien på PB sin side til frokost i morgen her hos oss.

Rampenissen skal ha sitt siste trekk, og sitter klar mellom julesokkene til barna som avslutning på noen uker med masse sprell i hus! Kantro de gleder seg til i morgen de små! De er helt i ekstase ^^

Å se julen i barnas øyne er som å dra tilbake i tid å gjenoppleve sin egen barndomsjul. Det er helt rørende <3 Vi fikk foressten streng beskjed av eldstemann i dag om å ikke fyre opp i peisen i morgen, siden der skal julenissen inn.. Thihi ^^ Vi har også vært ute med grøt på trappen.

Jeg er uendelig takknemlig for at jeg har så mange rundt meg å glede meg sammen med. Dette er ingen selvfølge dessverre, og tankene går til de som gruer seg til julen i motsetning til oss. Skulle virkelig ønske at ALLE fikk en GOD JUL !!!

Ta vare på hverandre, fine dere. Vær takknemlige og vis raushet <3 Måtte julen 2019 bli helt fantastisk for dere alle!! <3

– Juleklem fra Marie ^^

1 kommentar

Siste innlegg