GRØNN STUE!

Grønne planter som en del av interiøret er så behagelig og vakkert synes jeg 💚 Foretrekker du mest grønne eller fargerike planter hos deg ?

Den grønne planten på siste bildet her er en lys rosa pelargonia. Overvintrer i stuen, og settes it om sommeren. Nydelige rosa blomster kommer på denne. En plante jeg fikk av min mormor for et år eller to siden 💗

Ellers skal jeg fortelle dere noe kjempe spennende snart, så det er bare å følge med <3

– Klem fra Marie

Hyggelig om du vil følge meg på instagram @marie.levang ☀️

3 kommentarer
    1. Dekorativt med grønne planter inne. Jeg foretrekker det men liker å ha fargerike blomster i vase innimellom. Men de grønne tror jeg at jeg vanner for mye… for de er ikke så frodige.

    2. Tusen takk☺️ Elsker grønne planter 🤩 Et godt tips er å stikke fingeren ned i jorda for å kjenne om de er tørre eller bløte i jorda. En mellomting er veldig bra, har jeg erfart her.

      Hyggelig at du titter innom bloggen min 🥰

    3. Tusen takk☺️ Elsker grønne planter 🤩 Et godt tips er å stikke fingeren ned i jorda for å kjenne om de er tørre eller bløte i jorda. En mellomting er veldig bra, har jeg erfart her.

      Hyggelig at du titter innom bloggen min 🥰

Siste innlegg