JULAFTEN 2021

Et bilde sier mer en 1000 ord heter det. Da får du noen tusen her, med et bildedryss av glimt på selveste julaften. Tenk første året som herr og fru. Første året som familien Levang <3

Jeg har jobbet julen i år, og på vei hjem fra jobb julaften, dro jeg rett til Floriss Ålgård for å kjøpe med meg litt blomster <3 Selvom det er jobbing om selskaper hos familie, bare må jeg ha blomster til jul. Laga og en bukett som vertinnegave til mor <3

En snøkrystall pryder treet så fint midt i bildet og den fikk jeg av en søt kollega. Hun er forresten som en stjerne, en smilende solstråle. Når noen vet jeg elsker julen så intenst, og den vakreste snøkrystallen kommer fra henne som en julehilsen og takk for fine arbeidsstunder, ja da smelter hjertet <3 Et helt nydelig symbol på gode minner <3

Pepperkakehusene ble knust på dagen, og som dere ser, så var plutselig baksiden av husene uten godteripynt.. Lurer på hvorfor… Hehe..

Vi feira sammen med min side av familien i år <3 Se så fint mor hadde pynta det lange bordet! Helt nydelig, og så majestetisk med amaryllis! Et syn, og en helt fantastisk julekveld.

 

Så enormt takknemlig, for familien, for julefeiringen, for alt. Enormt heldig, og stolt over gjengen min <3 Det å se glimtene og gleden i barnas øyne denne kvelden, det er virkelig det beste som fins <3

1 kommentar
    1. Hei
      God jul og godt nyttår. Kjekt å følge deg. Det er heilt nydelige bilder av ein fin familie.

Siste innlegg