JULEFORENING I BILDER

 

Jula er tiden for å glede, og gjøre ekstra stas på de man er glad i! Her en dag ville jeg gjøre ekstra sts for to fruer som betyr mye for meg, og gjorde den månedlige foreningen vår til en skikkelig juleforening.

Med pinnekjøtt på menyen, juletre, dekka bord og en liten gave tul gjestene på tallerknen, ble det en fin liten mini-julaften på oss. En forsmak av den gode sorten.

Innholdet i gaven var enkelt, men samtidig noe jeg visste kunne passe på kjøkkenet til alle. Biff krydderet til Cemo, er helt supert og et jeg så på som «safe» denne gangen.. Tanken teller kanskje mest, og jeg tenkte dette kunne få gjestene til å føle at det var litt ekstra med denne kvelden ❤️

Borddekkingen er egentlig helt enkel satt sammen. Vaser i Finn Shjøll’s serie «boblen» fra Magnor, som inneholder roser fra Rema, Brudeslør fra Floriss og grønt fra hagen. Brikkene er foressten fra Rusta å koster bare 10kr stk.. Uten at dette her er et sponset/reklame-innlegg! For det må vel være lov å tipse helt av seg selv?

Rødt er søtt. Å det er vel som noen sier, sant at det er bra jeg endelig tok til vett når det gjaldt julefarger…! Rødt er kjærligheten og varmens farge. Og er det en tid den passer best på, så vil jeg virkelig si det er nå <3

 

– Takk for en nydelig kveld jenter !!

1 kommentar

Siste innlegg