JULEN 2019!

Woow for noen dager dere! Familien har storkosa seg med begge sider av slektstreet, og vi har hatt noen minnerike dager så langt. Vil dere ta en titt ?

Siste sprell fra Rampenissen for i år var julesokker proppa med nytt undertøy og snacks til barne tv på morningen. Barna var i ekstase fra første stund, og holdt høyt nivå til kveldens siste.

Når man er liten betyr julen noe helt spesielt. Videre dabber den ekstra spesielle julefølelsen av for mange, men kommer virkelig tilbake når en selv får barn og ser sin egen barndomsglede gjennom deres øyne. Magisk!! Barnelatter, forventninger, mas etter gaver, utålmodighet og ekstrem glede!! Det er helt utrolig vakkert alt sammen <3 Julen har fått en ny mening, og en helt fantastisk en!!


Mellom godterier og barne tv, måtte jeg forhandle litt med julebildene foran treet.. Jeg holdt hva jeg lovet, og det var en photoshoot med kosefillene til Julie etterpå. Her er 4 av totalt 8 favoritter som skal være med hver meter hjemme hos oss.. Thihi ^^ Alle sammen fikk streng beskjed om å smile pent.

Sååå stolt over gjengen min <3


Selve julekvelden ble feiret med familien på min side. Hele 21 stk var vi, og nivået der etter. Utrolig gøy, og jeg tipper naboene også fikk med seg volumet.

Vi var vel hjemme rundt 21:30, og barna sovna på et blunk. Deretter satte jeg og PB oss til med et glass vin og lego bygging/ordning av Sylvanian hus på spisebordet. Det varte og det rakk, og vipps var de kuleste ting trylla frem på bordet. Vi prata og koste oss, å gleda oss over tanken på hvor glade barna ville bli dagen etter, når de fikk se noe av det de fikk være ute av eskene og klart på bordet.


Noen nydelige juledager er over, og vi skal nyte romjul så godt vi kan.

Kos dere masse videre kjære lesere, og ta vare på de dyrebare øyeblikkene <3

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg