KITCHEN IN PROGRESS!

Shiiit dette skjer virkelig dere!!! Grunnen til at det er litt stille fra meg på denne kanalen om dagen er rett og slett fordi jeg bruker all den tiden jeg har «til overs» etter jobb og etter at ungene er i seng, til å pusse opp kjøkkenet.

 

 

Fargen jeg landet på ble «stål» til Jotun. 3 stjerners gulvmaling ble jeg anbefalt på frontene, som skal være veldig slitesterk. Herdetiden er 14 dager.

Etter grundig nedvask av alt, pusset jeg lett over alt. Håndtak ble skrudd ut og hullene har jeg sparklet og pusset i flere omganger. Pusser også renninger og ugjevnheter jeg finner mellom strøkene.

Maler med rulle på flatene og tynn pensel i krokene. Har testa ut ulike typer rulle, og er mest fornøyd med denne møbel og interiør rullen i «skum». Knallgod!!

Siste strøket er nesten tatt over alt nå, og jeg begynner å skimte en ende! Videre gjenstår valget på knotter, og mellom skaper og benk skal vi ha kjøkkenplater som på bildet over. Woow dette kommer til å bli et helt nytt kjøkken!!

Har dere troa ?

Gleder meg til å dele det endelige resultatet med dere og ikke minst være tilbake til normalen her hjemme. Dette er fantastisk gøy, å resultater blir det for hver økt jeg bruker på dette rommet.

0 kommentarer

Siste innlegg