KJÆRE ALLE MØDRE!

Kjære alle mødre der ute <3

Husk at dere gjør verdens viktigste og ikke minst mest verdifulle jobb!!  Det å være tilgjengelig 24 timer i døgnet, om man er syk eller frisk er ikke alltid en dans på roser.
Man skal tåle alt mulig av forventninger og fordommer nå til dags, og er man ikke strenge nok, eller pedagogiske nok, så er man foreldre som skjemmer bort ungene alt for mye…

De sukkersøte bildene vi ser rundt om kring skjuler både oppkast, uker uten søvn osv osv.. Men mellom kaos finnes de fine øyeblikkene som bare overgår alt <3

Tenker mye på mitt eget liv oppigjennom å den tålmodigheten min mor har vist ovenfor meg. Kanskje er ikke våkenetter når barna er små noen ting i forhold til hva som kan gjemme seg i ungdommens år, når de rår….

En mor skal gjennom mye, og det er viktig å sette seg ned mellom alt og tenke seg om å være takknemlig og faktisk rose seg selv litt. Vi er ikke «bare» mødre, men 24timersansatte i en spennende, uforutsigbar, utfordrende og utrolig morsom jobb !! Som krever mye, og for noen mer en andre<3

Gratulerer med morsdagen, alle fantastisk verdifulle mødre der ute!! Og vær stolte av dere selv! For se på alt dere har fått til ! ^^

Til slutt vil jeg gjerne gratulere så mye til min egen mor. For alt du har lært meg, lærer meg, for alt du har tålt og for at du er verdens beste mor i mine øyne <3 Gurimalla så heldig jeg er så fikk akkurat deg som mamma <3 Kjempe glad i deg!! Håper du koser deg masse masse i Karibien hvor du for øyeblikket befinner deg sammen med mann og vennepar. Vi gleder oss masse til du kommer hjem! <3

0 kommentarer

Siste innlegg