LEKEN PASTELL

På tampen av søndagskvelden titter jeg innom med et herlig og friskt fargesplæsj, fra stuen.

Blått og rosa er så fint sammen synes jeg. Med en dæsj grønt i form av planter og litt gult, blir det som godteri for øynene. «Sweet as candy!» Leken pastell, og superkoselig!

Var en liten tur innom Floriss Ålgård og kjøpte med meg de fineste rosa rosene, litt gult og lilla for å sette sammen en bukett i helgen. Blomster er som medisin og hjelper på alt!

En ting jeg har gledet meg til å ta frem etter at julepynten var pakka bort, er de rosa fine skulpturene/vasene designet av Camilla Prytz for Magnor Glassverk. De heter «unik» og er like fine for seg selv som vase. Fant ut at den minste størrelsen er perfekt også som lysestake. Kunst er et felt jeg interesserer meg for mer og mer, og kan sees i MYE! <3

Håper du har hatt en fin og god helg og får en riktig god uke, jeg går nemlig inn i mine siste dager i 20’årene nå før 30 tallet venter på torsdag. Tenk det, dere! Skal hu mor bli voksen mon tro ? – Nei, ingen fare.

0 kommentarer

Siste innlegg