MINSTEMOR 6 ÅR!

I går hadde vi fullt hus for Julie som nylig ble 6 år 🍃 Barna i huset får alltid velge «tema», og det kom ikke overraskende på at det skulle være «unicorn» 🦄

De sorte vasene henter opp farge i stoler og lampeskjerm, og blir en kontrast til pastellfargene i pynt og dekor 🌸

Blomster og pyntefjær kjøpt på @florissalgard
Lys : @cute.candle.shop
Lyslykter : @camillaprytz
Vaser : Galaxie @thestormstorm @magnor_glassverk

Det føles som det bare var noen måneder siden disse to var babyer. Hvor Julie lå i vugga og Aleksander beundret henne over kanten.

Plutselig var det gått flere år, og til høsten er begge to på skolen. Hjertet mitt sprekker av stolthet, og jeg er uendelig heldig som får være mamma til nettopp disse to 💗  Så glad i og så takknemlig for.

Det ble en minnerik og flott feiring for både store og små. Ekstra fornøyd med kaken i år, som var ostekake med egenkomponert pynt 🌸

Kanskje jeg skulle ha laget et eget innlegg på oppskrift ?

– Ha en fin kveld kjære lesere! Gøy at dere titter innom bloggen min 🌸

Klem Marie

Ikke glem å følg meg på Instagram 🌸
@marie.levang

0 kommentarer

Siste innlegg