NOE SÅ NUSSELIG…

God fredag kjære dere! Dagene går og tiden flyr. Jeg er fortsatt ikke tilbake til normalen igjen, men tar tiden til hjelp og holder meg tålmodig selvom det ikke er lett. Det viktigste er de kjære små. Jeg gjør alt jeg kan for å møte dem med et stort smil, og galdre opp til latter og tull. Mine kreftene er i deres hender, og de som trenger dem mest. Så kommer den vanlige hverdagen tilbake når kroppen er klar ^^

 

Noen ganger kan en mor bare smelte ekstra mye.. Tenk at de søte små, som en gang bare lå i armen og gløtta på øynene, brått blir større og større. De prater om alt mulig, forteller vitser, lurer oss for å være morsomme og kommer på så mye sprell! Begge liker de være kreative med hendene, og lage etter fantasien. Når de kommer hjem med noe fra barnehagen som de har laget og vil gi til deg, er det ekstra stas å være foreldre! ^^ Iallfall synes jeg det er superkoselig og sjarmerende. Pynten finnes alltid en plass til, og de synes det er stas og pynte med noe som kommer fra dem.

 

Her en dag kom Julie hjem med et steintroll. Sååå søtt! Å lite visste vel vi om at steintrollet også skulle få seg en venn. I går var vi på FN kafé i barnehagen, og da viste Julie stolt frem et annet troll som hun hadde laget. Dette hadde både hår og øyne og fikk være med oss hjem. En superstolt liten jente, som det viste på hele henne var fornøyd og glad over kunstverket sitt. Kanskje det skal forestille mor og far, siden et troll har mye hår og et helt skalla.. Thihi ^^

 

Som nevnt tidligere har barna om eventyr i barnehagen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har skrevet at å ha dem i livet er som et eget eventyr! Både spennende kapitler, skumle, triste og kjempe glade og fantastiske! Eventyret med barna er det beste jeg noen gang kunne ha havnet i. Å jeg gleder meg til videre kapitler sammen med dem! Håper vi en dag kan se tilbake på en kjempe tykk eventyrbok sammen, med mange fine minner!! <3

Riktig god fredag alle sammen!

1 kommentar

Siste innlegg