NY MUR OG NYTT TRE!

Wooow for en fin helg vi har hatt! En solrik og fin med masse jobbing i hagen. Jeg var bortom nærmeste hagesenter en tur og reiste hjem med nærmest full bil.. Hihi..

16 stauder, jord, gjødsel, duk og sist men ikke minst et tre som har vært etterlengta!! «Henge Pil» som blir opp til 2-3 meter. Masse fine grønne blader kommer på dette treet. SUPERGØY!

Jeg er så fornøyd! Tenk når dette treet er fullt i blader ^^ Muren gjorde at jeg fikk løfta skråbedet, og når jeg får et siste topplag med flat stein her tror jeg det blir helt magisk. På nederste muren vil vi legge en kant i tre, for å få bort det stygge, og for en penere avslutning.

Her skjer det ting, og det er bare så gøy!

Snart kommer mer om kjøkkenhagen^^ Der har jeg også holdt på mye i helgen. Ønsker dere en riktig fin og god ny uke <3

0 kommentarer

Siste innlegg